Ve světě showbyznysu je lež efektivní zbraní. Co se stane, když se protnou osudy porodníka a jeho oblíbené celebrity?

Moje hvězda 1

Pro Goróa, porodníka v maloměstské nemocnici, je nablýskaný svět showbyznysu zcela cizí. Jediné, co jej ohledně něj zajímá, je krásná Ai Hošino, idol na počátku nadějné kariéry.

Když se Ai objeví u něj v nemocnici s tím, že má přivést na svět její dvojčata, Goró je odhodlaný pomoct jí. Situace se však zcela nečekaně zvrtne a mladý porodník se ke své oblíbené hvězdě dostane blíž, než si kdy dokázal představit. Jak bude vypadat jeho nový život?

Mangu [Moje hvězda], která se dočkala i úspěšného anime zpracování, napsal Japonec Aka Akasaka. O kresbu se postarala Mengo Jokojari. V českém překladu vydalo první díl této mangy Nakladatelství CREW, na jehož stránkách si můžete prohlédnout i listovací ukázku.

Podle anotace jsem očekávala komedii o vztahu obyčejného muže a celebrity, avšak manga nabízí zcela jiný příběh. UPOZORNĚNÍ: Recenze obsahuje spoiler.

Goró, porodník v malé provinční nemocnici, zažije šok, když se u něj zjeví jeho oblíbená zpěvačka Ai. Ai čeká dvojčata a protože sama neměla rodinu, chce je přivést na svět a postarat se o ně. Goró slíbí, že se postará o tom, aby porod proběhl bez problémů, avšak chvílí předtím, než se děti narodí, jej někdo zavraždí. Jeho život zde ale nekončí… a když se probudí, zjistí, že se převtělil do jednoho ze zpěvaččiných dětí. Rozhodně se jedná o originální nápad a překvapivý dějový zvrat, avšak některé scény, které ze situace vyplynou, jsou dost divné. Ai je šestnáctiletá dívka a to, že má v blízkosti dospělého chlapa v těle miminka, je místy opravdu bizarní.

Vykreslení světa showbyznysu je naopak zvládnuté skvěle. Manga ukazuje nejen jeho světlou stránku, ale především to, co se ukrývá za ní. Fanatičtí fanouškové, stalking, lhaní, přizpůsobování se tomu, co chtějí vidět a slyšet fanouškové, ztráta soukromí, touha po slávě a úspěchu a cena, kterou je za to potřeba zaplatit – o tom všem příběh vypráví. Tyto temné pasáže jsou perfektní a dodávají všem postavám hloubku a uvěřitelnost. Nechybí ale ani veselejší části, které vás rozesmějí. Na konci přijde další nečekaný a zásadní dějový zvrat, který vás přiměje sáhnout po dalším dílu. Stane se totiž něco, co životy postav změní od základů – a bude zajímavé sledovat, jak se s tím, co se stalo, vypořádají.

Moje hvězda 1
Rate this post