Online marketing: Od webových stránek k sociálním sítím

Online marketing
Obálka knihy, Zdroj: grada.cz

V dnešní době není problém začít podnikat. Není problém vyrobit či poskytovat služby.  Často zásadní problém je získat pro své výrobky a služby odbyt tedy zákazníky. Můžete mít sebelepší výrobek nebo službu, ale pokud nenajdete pro ně odbyt. Je otázka času, kdy s podnikáním skončíte. Prodej je často dřina. Záleží na povaze podnikání, ale začíná platit, kdo není on-line jakoby nebyl.

Business, ale i komunikace se zákazníkem se přesouvá do on-line prostoru.  Můžete mít skvělou rodinou destinérku na samotě a své výrobky prodávat na Internetu. Můžete mít obchod s dětským oblečením v malém městě a přesto díky eshopu prodávat zboží po celé republice. Obchodní příležitosti zde bezpochyby jsou. Jak zaujmout zákazníky v onlinu? Dobrý úvod do problematiky představuje kniha Online marketing: Od webových stránek k sociálním sítím, kterou vydalo nakladatelství Grada.

Autorkou Jitka Burešová pracuje na akademické půdě Ekonomické fakulty Technické univerzity Liberec. Akademický původ autorky se lehce podepisuje na stylizaci, struktuře textu knihy. Není to v tomto případě ke škodě, neboť čtenář se postupně seznamuje s moderním online marketingem. V úvodních kapitolách se čtenář seznámí se základními marketingovými strategiemi, marketingovými mixy. Dozví co je to marketingová komunikace, online analytika, jak zaujmout cílovou skupinu zákazníků.  Jak pracovat a komunikovat se sociálními sítěmi Facebooku a Instragramu, YouTube a také stále oblíbenější sítí TikTok. Sociální sítě, web nemusí mít firma jen pro čistý byznys. Tyto nástroje primárně slouží pro komunikaci se zákazníky. Pro firmy z offline světa může být web místem pro vzdělávání a informování uživatelů.

Nepracuje s technickými záležitostmi týkající se optimálního nastavení SEO, CX designu. Věnuje se čistě nastavení tvorby online komunikace na síti.  Autorka cílí na manažery, podnikatele menších a středních firem či neziskových organizací, pro  které je nezbytné mít povědomí o marketingu.

Online marketing
Obálka knihy, Zdroj: grada.cz
Rate this post

Více z LaCultury...

  • Mami, mám hlad 213. června, 2023 Mami, mám hlad 2 Kolikrát denně slyšíte od dětí: mami, tati mám hlad. Dcerka s oblibou říká, že by si bříško dalo něco dobrého. Rodič vyjmenovává standardní pokrmy a dítko kýve nesouhlasně s hlavičkou a […]
  • Mami, mám hlad13. června, 2022 Mami, mám hlad Dokud jsem nebyl otcem, netušil jsem, jaká je to věda, připravit malému děťátku příkrm. Mám rád rychlá řešení. Když jsem tehdy utrousil před manželkou, že koupíme přeci přesnídávky z […]
  • Fit recepty pro každého1. září, 2021 Fit recepty pro každého Budu, drahý čtenáři, k tobě otevřený – pěkně fotrovatím. Místo pevné vánočky jako skála mám spíš solidně zaděláno na kynuté těsto. Buchty z kynutého těsta mám velmi rád. Čas od času mě […]
  • Teen fenomén SKAM28. května, 2018 Teen fenomén SKAM Z „utajeného" online teen dramatu mezinárodním kultovním fenoménem, tak označila seriál SKAM ve své práci Vilda Schanke Sundet z Lillehammer University College. Původně norský seriál […]
  • Malá traumata. Jak nás ovlivňují?20. února, 2024 Malá traumata. Jak nás ovlivňují? Máte někdy pocit, že svůj život nežijete, ale jen přežíváte? Možná je to důsledek takzvaných malých traumat - nahromaděných psychických šrámů, jizev a modřin. Tyto zážitky utvářejí váš […]
  • Matka, ochránkyně nebo lhářka?15. února, 2024 Matka, ochránkyně nebo lhářka? Liv a její autistický syn Adrian, který miluje všechno, co souvisí s letadly, žijí nenápadný život v norském městečku Sandetfjord. S nikým se nestýkají, nikam nechodí a veškerý volný čas […]
  • Ulice aneb Inspirativní městské třídy světových metropolí9. února, 2024 Ulice aneb Inspirativní městské třídy světových metropolí "Ulice: Inspirativní městské třídy světových metropolí" od architekta Aleše Dominika je fascinujícím průvodcem do srdce městských prostor, které nás obklopují a tvoří podstatnou část […]
  • Rozvoj dětské řeči7. února, 2024 Rozvoj dětské řeči "Rozvoj dětské řeči - Aktivity s básničkami" od autorky Zuzany Pospíšilové je zářivý průvodce, který rodičům a pedagogům nabízí cenné nástroje pro podporu vývoje řeči u dětí. Tato kniha je […]
  • Komunikace a prezentace26. ledna, 2024 Komunikace a prezentace Jako nový vedoucí pracovník na sobě pociťuji nutnou potřebu zapracovat na svém mluveném projevu. Součástí zdokonalování není jen běžná komunikace s podřízenými kolegy, ale také schopnost […]
  • Vojenská letadla – omalovánky s informacemi19. ledna, 2024 Vojenská letadla – omalovánky s informacemi Nadšence military a letadel (a jejich rodinné příslušníky) by mohlo zajímat, že nakladatelský dům GRADA Publishing vydal velkoformátovou publikaci Vojenská letadla. Trochu netypicky se […]
  • Naučte se vydekorovat své domácí pečení11. ledna, 2024 Naučte se vydekorovat své domácí pečení Nakladatelství GRADA vydalo publikaci Cukrářské zdobení, v níž polská cukrářka Klaudia Puchalka poskytuje třiašedesát nápadů, jak kreativně ozdobit doma pečené dorty, buchty a […]
  • Diář Zahradkářův rok9. ledna, 2024 Diář Zahradkářův rok Jestli ještě stále nemáte diář na nadcházející nový rok a nadto patříte mezi beznadějně zaláskované zahrádkáře, a ještě lépe, věčné zahrádkářské začátečníky, pak doporučuji pořídit si […]