Online marketing: Od webových stránek k sociálním sítím

Online marketing
Obálka knihy, Zdroj: grada.cz

V dnešní době není problém začít podnikat. Není problém vyrobit či poskytovat služby.  Často zásadní problém je získat pro své výrobky a služby odbyt tedy zákazníky. Můžete mít sebelepší výrobek nebo službu, ale pokud nenajdete pro ně odbyt. Je otázka času, kdy s podnikáním skončíte. Prodej je často dřina. Záleží na povaze podnikání, ale začíná platit, kdo není on-line jakoby nebyl.

Business, ale i komunikace se zákazníkem se přesouvá do on-line prostoru.  Můžete mít skvělou rodinou destinérku na samotě a své výrobky prodávat na Internetu. Můžete mít obchod s dětským oblečením v malém městě a přesto díky eshopu prodávat zboží po celé republice. Obchodní příležitosti zde bezpochyby jsou. Jak zaujmout zákazníky v onlinu? Dobrý úvod do problematiky představuje kniha Online marketing: Od webových stránek k sociálním sítím, kterou vydalo nakladatelství Grada.

Autorkou Jitka Burešová pracuje na akademické půdě Ekonomické fakulty Technické univerzity Liberec. Akademický původ autorky se lehce podepisuje na stylizaci, struktuře textu knihy. Není to v tomto případě ke škodě, neboť čtenář se postupně seznamuje s moderním online marketingem. V úvodních kapitolách se čtenář seznámí se základními marketingovými strategiemi, marketingovými mixy. Dozví co je to marketingová komunikace, online analytika, jak zaujmout cílovou skupinu zákazníků.  Jak pracovat a komunikovat se sociálními sítěmi Facebooku a Instragramu, YouTube a také stále oblíbenější sítí TikTok. Sociální sítě, web nemusí mít firma jen pro čistý byznys. Tyto nástroje primárně slouží pro komunikaci se zákazníky. Pro firmy z offline světa může být web místem pro vzdělávání a informování uživatelů.

Nepracuje s technickými záležitostmi týkající se optimálního nastavení SEO, CX designu. Věnuje se čistě nastavení tvorby online komunikace na síti.  Autorka cílí na manažery, podnikatele menších a středních firem či neziskových organizací, pro  které je nezbytné mít povědomí o marketingu.

Online marketing
Obálka knihy, Zdroj: grada.cz

Více z LaCultury...

  • Mami, mám hlad 213. června, 2023 Mami, mám hlad 2 Kolikrát denně slyšíte od dětí: mami, tati mám hlad. Dcerka s oblibou říká, že by si bříško dalo něco dobrého. Rodič vyjmenovává standardní pokrmy a dítko kýve nesouhlasně s hlavičkou a […]
  • Mami, mám hlad13. června, 2022 Mami, mám hlad Dokud jsem nebyl otcem, netušil jsem, jaká je to věda, připravit malému děťátku příkrm. Mám rád rychlá řešení. Když jsem tehdy utrousil před manželkou, že koupíme přeci přesnídávky z […]
  • Fit recepty pro každého1. září, 2021 Fit recepty pro každého Budu, drahý čtenáři, k tobě otevřený – pěkně fotrovatím. Místo pevné vánočky jako skála mám spíš solidně zaděláno na kynuté těsto. Buchty z kynutého těsta mám velmi rád. Čas od času mě […]
  • Teen fenomén SKAM28. května, 2018 Teen fenomén SKAM Z „utajeného" online teen dramatu mezinárodním kultovním fenoménem, tak označila seriál SKAM ve své práci Vilda Schanke Sundet z Lillehammer University College. Původně norský seriál […]
  • Životní příběh Jaroslava Uhlíře30. října, 2025 Životní příběh Jaroslava Uhlíře I já jsem vyrostla na vtipných a melodických písničkách dua Uhlíř & Svěrák, a neskutečně mne pobavilo, když právě Jaroslav Uhlíř byl hvězdou Ostravského majálesu a celé publikum s ním […]
  • Psychologie zahrady29. října, 2025 Psychologie zahrady Barevná publikace Pozor, kvetu je dobrým prvním krokem k zahradničení. Chcete-li k němu někoho přivést nebo sami začít, a máte-li navíc potřebu vyčistit si hlavu jinak než sportem nebo […]
  • Den, kdy jsem odešla12. října, 2025 Den, kdy jsem odešla „Co je špatného na tom být spokojený s tím, co máš?“ – citace z knihy, str. 73 – Když se v roce 1982 impulzivní, ale upřímná Němka Greta bezhlavě zamiluje do rozvážného a citlivého […]
  • Města bez plánu: Jak volný trh tvaruje město4. října, 2025 Města bez plánu: Jak volný trh tvaruje město Kniha Města bez plánu: Jak volný trh tvaruje město od Alaina Bertauda) je mimořádně podnětným dílem, které bourá zažité představy o tom, jak města vznikají, fungují a proč se vyvíjejí […]
  • Zrůda Aileen Wuornosová a další kruté vražedkyně3. října, 2025 Zrůda Aileen Wuornosová a další kruté vražedkyně „Naše přesvědčení o mírnosti ženského rodu klame obě pohlaví.“– citace z knihy, str. 17 – Ženy – brutální krvelačné vražedkyně, páchající sériové vraždy, se od svých mužských […]
  • Devíti kruhy2. října, 2025 Devíti kruhy „Štěstí je dosaženo většinou za cenu toho, že je nutné se něčeho vzdát, tato konstelace vždy představuje trýzeň volby, přičemž žádná z variant, které se nabízí není dostatečně […]
  • Posilování s kettlebellem na anatomických základech25. září, 2025 Posilování s kettlebellem na anatomických základech Kniha Posilování s kettlebellem na anatomických základech od Michaela Hartleho je výjimečnou publikací, která propojuje svět praktického silového tréninku s hlubokým porozuměním lidské […]
  • Základy územního plánování24. září, 2025 Základy územního plánování Kniha Základy územního plánování od Jana Maňase představuje důležitý a systematický úvod do problematiky, která se dotýká každodenního života každého z nás, ať už si to uvědomujeme či […]