Online marketing: Od webových stránek k sociálním sítím

Online marketing
Obálka knihy, Zdroj: grada.cz

V dnešní době není problém začít podnikat. Není problém vyrobit či poskytovat služby.  Často zásadní problém je získat pro své výrobky a služby odbyt tedy zákazníky. Můžete mít sebelepší výrobek nebo službu, ale pokud nenajdete pro ně odbyt. Je otázka času, kdy s podnikáním skončíte. Prodej je často dřina. Záleží na povaze podnikání, ale začíná platit, kdo není on-line jakoby nebyl.

Business, ale i komunikace se zákazníkem se přesouvá do on-line prostoru.  Můžete mít skvělou rodinou destinérku na samotě a své výrobky prodávat na Internetu. Můžete mít obchod s dětským oblečením v malém městě a přesto díky eshopu prodávat zboží po celé republice. Obchodní příležitosti zde bezpochyby jsou. Jak zaujmout zákazníky v onlinu? Dobrý úvod do problematiky představuje kniha Online marketing: Od webových stránek k sociálním sítím, kterou vydalo nakladatelství Grada.

Autorkou Jitka Burešová pracuje na akademické půdě Ekonomické fakulty Technické univerzity Liberec. Akademický původ autorky se lehce podepisuje na stylizaci, struktuře textu knihy. Není to v tomto případě ke škodě, neboť čtenář se postupně seznamuje s moderním online marketingem. V úvodních kapitolách se čtenář seznámí se základními marketingovými strategiemi, marketingovými mixy. Dozví co je to marketingová komunikace, online analytika, jak zaujmout cílovou skupinu zákazníků.  Jak pracovat a komunikovat se sociálními sítěmi Facebooku a Instragramu, YouTube a také stále oblíbenější sítí TikTok. Sociální sítě, web nemusí mít firma jen pro čistý byznys. Tyto nástroje primárně slouží pro komunikaci se zákazníky. Pro firmy z offline světa může být web místem pro vzdělávání a informování uživatelů.

Nepracuje s technickými záležitostmi týkající se optimálního nastavení SEO, CX designu. Věnuje se čistě nastavení tvorby online komunikace na síti.  Autorka cílí na manažery, podnikatele menších a středních firem či neziskových organizací, pro  které je nezbytné mít povědomí o marketingu.

Online marketing
Obálka knihy, Zdroj: grada.cz

Více z LaCultury...

  • Mami, mám hlad 213. června, 2023 Mami, mám hlad 2 Kolikrát denně slyšíte od dětí: mami, tati mám hlad. Dcerka s oblibou říká, že by si bříško dalo něco dobrého. Rodič vyjmenovává standardní pokrmy a dítko kýve nesouhlasně s hlavičkou a […]
  • Mami, mám hlad13. června, 2022 Mami, mám hlad Dokud jsem nebyl otcem, netušil jsem, jaká je to věda, připravit malému děťátku příkrm. Mám rád rychlá řešení. Když jsem tehdy utrousil před manželkou, že koupíme přeci přesnídávky z […]
  • Fit recepty pro každého1. září, 2021 Fit recepty pro každého Budu, drahý čtenáři, k tobě otevřený – pěkně fotrovatím. Místo pevné vánočky jako skála mám spíš solidně zaděláno na kynuté těsto. Buchty z kynutého těsta mám velmi rád. Čas od času mě […]
  • Teen fenomén SKAM28. května, 2018 Teen fenomén SKAM Z „utajeného" online teen dramatu mezinárodním kultovním fenoménem, tak označila seriál SKAM ve své práci Vilda Schanke Sundet z Lillehammer University College. Původně norský seriál […]
  • Komu můžete věřit, když ne vlastnímu manželovi?10. května, 2025 Komu můžete věřit, když ne vlastnímu manželovi? Emma sní o velké rodině, ale po manželově nehodě začne propadat beznaději. Aby nalezla útěchu a navázala kontakt s lidmi s podobným trápením, vypraví se na setkání skupiny pro truchlící. […]
  • Vzpomínky plné vůní9. května, 2025 Vzpomínky plné vůní „Možná mě nebudeš moct vždycky následovat, ale alespoň budeme mít na co vzpomínat.“ – citace z knihy, str. 233 – „Vzpomínky plné vůní“ z produkce nakladatelství Cosmopolis je […]
  • Nebojte se změn: jak pracovat se svým strachem a nenechat se jím dál ovlivnit2. května, 2025 Nebojte se změn: jak pracovat se svým strachem a nenechat se jím dál ovlivnit „Největší odvahou v životě je odhodlat se k proměnám, které vedou k lepšímu, a přesto riskují vše, co nám je známé a bezpečné.“ – citace z knihy, str. 103 – Jistě se mnou budete […]
  • Jak řídit digitální projekty10. dubna, 2025 Jak řídit digitální projekty Firmy hledají způsoby, jak modernizovat své procesy, zefektivnit služby nebo udržet krok s online světem. Ať už jde o nové webové aplikace, interní systémy, e-shopy či komplexní […]
  • Praktický průvodce transformačním koučinkem a sebekoučinkem4. dubna, 2025 Praktický průvodce transformačním koučinkem a sebekoučinkem Hledáte praktický návod, jak překonat své limity, dosáhnout svých cílů a skutečně změnit svůj život? Pak je kniha "Praktický průvodce transformačním koučinkem a sebekoučinkem" od Radky […]
  • Poslední dračí král hledá nevěstu. Dokáže zachránit svůj rod?29. března, 2025 Poslední dračí král hledá nevěstu. Dokáže zachránit svůj rod? Dračí král z království Avalier vyšle královskou gardu, aby pro něj našla nevěstu. Osmnáctiletá Arwen se se o tuto událost nezajímá. Musí se postarat o matku a sestru a navíc ani nemá v […]
  • Boj o krásu27. března, 2025 Boj o krásu Nový román oblíbené britské autorky Gil Paulové „Boj o krásu“ z produkce nakladatelství Metafora přináší napínavý příběh o nesvárech mezi dvěma ženami, jež svůj život zasvětily kráse a […]
  • Zbohatni a hotovo – Jak se zbavit mentálních bloků a žít šťastný život26. března, 2025 Zbohatni a hotovo – Jak se zbavit mentálních bloků a žít šťastný život Hledáte způsob, jak překonat své finanční bloky, nastavit si zdravější vztah k penězům a začít žít život podle vlastních pravidel? Pak byste rozhodně měli sáhnout po knize "Zbohatni a […]