Věnujete se profesně marketingu nebo máte malý podnik či živnost, kterým se musíte starat o propagaci? Pokud ano, jistě víte, že marketing je velmi dynamické odvětví, pro které jsou charakteristické zejména rychle se měnící trendy. Co všechno z něj musíte ovládat, abyste svou značku dokázali úspěšně propagovat?
Odpověď na tuto otázku najdete v knize Jak na marketingovou komunikaci, která vyšla v Nakladatelství Grada. Na vzniku knihy se podílelo hned několik autorů. Vedoucím autorského kolektivu a spoluautorem všech kapitol je Miroslav Karlíček, který řídí katedru marketingu na Fakultě podnikohospodářské VŠE. Dále se na knize podíleli například Petr Šimek, zakladatel a výkonný ředitel společnosti WELLEN, Tomáš Brouček, který má na starosti značkové výrobky Lidl na Slovensku, Alžběta Fridrichová, zakladatelka agentury moderního PR Adison, Lucie Brichová, která zodpovídá za strategické plánování pro Českou spořitelnu, nebo Petr Kůta, zakládající partner advokátní kanceláře KMVS.
Kniha je rozdělená na devět kapitol, z nichž vám každá představí některou z důležitých složek, pomocí kterých pak můžete vytvořit funkční marketingovou strategii na míru vašemu či klientovu podnikání. Zjistíte, k čemu je marketingová komunikace, seznámíte se s různými druhy reklamy a dozvíte se, jak na efektivní e-mail marketing, podporu prodeje, sponzoring a pořádání eventů. Relevantními tématy jsou také public relations, sociální média, která se těší velké oblibě u vašich potenciálních zákazníků, osobní prodej, veletrhy a popřípadě i spolupráce s agenturou. I když je možné, že při propagaci vašeho produktu či služby nevyžijete všechny tyto znalosti, mít o nich všeobecný přehled rozhodně není na škodu. Nikdy totiž nevíte, kdy by se vám mohly hodit.
Každá odborná informace je začleněna do poutavého příběhu, díky kterému pochopíte, jak ji následně můžete využít v praxi. Tyto příběhy jsou dokonalou ilustrací situací, do kterých se při podnikání pravděpodobně dříve či později dostanete, a tak poslouží i jako inspirace pro řešení případných budoucích komplikací. Čtivý styl psaní, srozumitelnost, odbornost a spousta příkladů ze skutečného života – to jsou důvody, proč po této knize sáhnout. Protože pokud se plánujete věnovat marketingu, poslouží vám jako spolehlivý základ, na kterém můžete dál stavět.
Obálka knihy, Zdroj: grada.cz
Více z LaCultury...
9. června, 2025 Tchýně
„Některé věci, které člověk řekl, už nejdou vzít zpátky.“ – citace z knihy, str. 255 –
Švédská autorka a novinářka Moa Herngren přichází v pořadí s druhým veleúspěšným románem o […]
5. června, 2025 Královna a jednorožec
Vstupte do světa, kde magie není jen slovo, ale živoucí realita, a kde odvaha mladé dívky může změnit osud celého království. „Královna a jednorožec“ od Kamilly Benkové je fascinujícím […]
2. června, 2025 Na západ po stopách císařovny Sisi
Oblíbená císařovna Sisi milovala cestování. Ráda poznávala nová místa, a to nejen v zemích, ve kterých vládla, ale i za jejich hranicemi.
Poznejte Sisina oblíbená místa na ostrovech […]
1. června, 2025 Myslela si, že ji potkala náhodou. Mýlila se
Charlotte je ztělesněním ženy, která má všechno. Je známá jako Keto královna, jejíž nízkosacharidové recepty mají takový úspěch, že díky nim získala vlastní pořad v televizi. Má také […]
28. května, 2025 Vydejte se s dětmi na průzkum zajímavostí o čokoládě
Putování Čokolády je název knihy, kterou vydalo nakladatelství Grada Publishing, a.s. pod značkou Bambook. Jedná se o populárně-naučnou knihu pro děti, kterou napsala Oleksandra Orlova a […]
21. května, 2025 Pozitivní psychologií k vyššímu sebevědomí
Wladislav Jachtchenko je předním evropským odborníkem na rétoriku a komunikaci. V publikaci 7 klíčů k většímu sebevědomí představuje praktické nástroje, které můžete zapojit do svého […]
21. května, 2025 Nahlédněte do budoucnosti ve znamení zážitků
Zajímá vás marketing a chcete zjistit, jak můžete využít technologie k uspokojení potřeb zákazníků a docílit globálních změn? Nahlédněte do budoucnosti, která se bude nést ve znamení […]
19. května, 2025 Rachel Priceová se vrátila. Jak to bylo s jejím zmizením?
Záhadné zmizení Rachel Priceové zůstává jedním z nejznámějších nevyřešených případů v Americe. Osmnáctiletá Bel, její dcera, má však jasno: matka ji opustila. Jednoho dne se však stane […]