Jak na marketingovou komunikaci?

Jak na marketingovou komunikaci Karlicek Grada 600 0 fit
Obálka knihy, Zdroj: grada.cz

Věnujete se profesně marketingu nebo máte malý podnik či živnost, kterým se musíte starat o propagaci? Pokud ano, jistě víte, že marketing je velmi dynamické odvětví, pro které jsou charakteristické zejména rychle se měnící trendy. Co všechno z něj musíte ovládat, abyste svou značku dokázali úspěšně propagovat? 

Odpověď na tuto otázku najdete v knize Jak na marketingovou komunikaci, která vyšla v Nakladatelství Grada. Na vzniku knihy se podílelo hned několik autorů. Vedoucím autorského kolektivu a spoluautorem všech kapitol je Miroslav Karlíček, který řídí katedru marketingu na Fakultě podnikohospodářské VŠE. Dále se na knize podíleli například Petr Šimek, zakladatel a výkonný ředitel společnosti WELLEN, Tomáš Brouček, který má na starosti značkové výrobky Lidl na Slovensku, Alžběta Fridrichová, zakladatelka agentury moderního PR Adison, Lucie Brichová, která zodpovídá za strategické plánování pro Českou spořitelnu, nebo Petr Kůta, zakládající partner advokátní kanceláře KMVS.

Kniha je rozdělená na devět kapitol, z nichž vám každá představí některou z důležitých složek, pomocí kterých pak můžete vytvořit funkční marketingovou strategii na míru vašemu či klientovu podnikání. Zjistíte, k čemu je marketingová komunikace, seznámíte se s různými druhy reklamy a dozvíte se, jak na efektivní e-mail marketing, podporu prodeje, sponzoring a pořádání eventů. Relevantními tématy jsou také public relations, sociální média, která se těší velké oblibě u vašich potenciálních zákazníků, osobní prodej, veletrhy a popřípadě i spolupráce s agenturou. I když je možné, že při propagaci vašeho produktu či služby nevyžijete všechny tyto znalosti, mít o nich všeobecný přehled rozhodně není na škodu. Nikdy totiž nevíte, kdy by se vám mohly hodit.

Každá odborná informace je začleněna do poutavého příběhu, díky kterému pochopíte, jak ji následně můžete využít v praxi. Tyto příběhy jsou dokonalou ilustrací situací, do kterých se při podnikání pravděpodobně dříve či později dostanete, a tak poslouží i jako inspirace pro řešení případných budoucích komplikací. Čtivý styl psaní, srozumitelnost, odbornost a spousta příkladů ze skutečného života – to jsou důvody, proč po této knize sáhnout. Protože pokud se plánujete věnovat marketingu, poslouží vám jako spolehlivý základ, na kterém můžete dál stavět.

Jak na marketingovou komunikaci Karlicek Grada 600 0 fit
Obálka knihy, Zdroj: grada.cz

Více z LaCultury...

"Nikdy nejsi moc starý na to, abys mohl začít znovu snít nebo se vydat za dalším cílem." C.S. Lewis