Společně s globalizací přicházejí i nové globální trendy a výzvy, které vznikají například v důsledku pandemií nebo politicko-ekonomické situace. Důležitou roli v podnikání začaly hrát i udržitelný rozvoj a rychle probíhající změny v oblasti nových technologií a umělé inteligence.
Tyto změny ovlivňují i marketing, v němž se do popředí dostávají digitální marketing a zákaznická oddělení. Patříte k vlastníkům firem, manažerům, marketingovým pracovníkům, studentům vysokých škol či MBA programů nebo vás strategický marketing jednoduše zaujal a chtěli byste se s ním blíže seznámit? Pokud ano, přečtěte si třetí přepracované a rozšířené vydání knihy Strategický marketing z Nakladatelství Grada.
Tuto publikaci napsali Dagmar Jakubíková a Petr Janeček. Dagmar Jakubíková se specializuje na strategický marketing a marketingové aplikace. je autorkou mnoha učebních textů a odborných článků, absolvovala zahraniční stáže a přednášela na univerzitách v Evropě, Asii i v USA. Petr Janeček se zas věnuje destinačnímu marketingu a managementu. Jeho velkým tématem je i branding v cestovním ruchu. Je nejen autorem a spoluautorem několika článků v odborných časopisech a příspěvků na odborných vědeckých konferencích, ale také řešitelem či spoluřešitelem řady projektů zaměřených na výzkum nebo aplikaci poznatků do praxe.
Kniha je podrobným a uceleným průvodcem v problematice strategického marketingu. Ať už máte otázky týkající se podstaty podnikání, marketingové koncepce, rozvoje, plánování, analýzy, produktové, cenové, komunikační či distribuční politiky nebo zpětné vazby, zde najdete odpovědi. Na začátku každé kapitoly najdete stručné shrnutí jejího obsahu i klíčová slova, díky kterým si uděláte přesnou představu o tom, co se bude na následujících stránkách probírat. I když na sebe jednotlivé části logicky navazují, pomocí shrnutí a klíčových slov si můžete vyhledat pouze kapitoly, které se týkají toho, co aktuálně řešíte.
Publikace se věnuje odborným tématům, ale je psaná srozumitelně, a tak umožňuje dané téma nejen pochopit, ale následně i zapracovat získané poznatky do vašeho podnikání. Nechybí grafy ani tabulky, které názorně zobrazují popisované jevy. Na konci každé kapitoly se nachází seznam klíčových informací, pomocí nichž si v hlavě ukotvíte základy, na které pak můžete plynule navázat při dalším studiu strategického marketingu.
Obálka knihy, Zdroj: grada.cz
Více z LaCultury...
21. května, 2025 Nahlédněte do budoucnosti ve znamení zážitků
Zajímá vás marketing a chcete zjistit, jak můžete využít technologie k uspokojení potřeb zákazníků a docílit globálních změn? Nahlédněte do budoucnosti, která se bude nést ve znamení […]
25. června, 2021 Konec marketingu? Svět se mění – a platí to i pro svět marketingu. Doba tradičního marketingu pomalu, ale jistě končí, a stávající postupy přestávají fungovat. Jak tedy oslovit zákazníky v době […]
9. června, 2025 Tchýně
„Některé věci, které člověk řekl, už nejdou vzít zpátky.“ – citace z knihy, str. 255 –
Švédská autorka a novinářka Moa Herngren přichází v pořadí s druhým veleúspěšným románem o […]
5. června, 2025 Královna a jednorožec
Vstupte do světa, kde magie není jen slovo, ale živoucí realita, a kde odvaha mladé dívky může změnit osud celého království. „Královna a jednorožec“ od Kamilly Benkové je fascinujícím […]
2. června, 2025 Na západ po stopách císařovny Sisi
Oblíbená císařovna Sisi milovala cestování. Ráda poznávala nová místa, a to nejen v zemích, ve kterých vládla, ale i za jejich hranicemi.
Poznejte Sisina oblíbená místa na ostrovech […]
1. června, 2025 Myslela si, že ji potkala náhodou. Mýlila se
Charlotte je ztělesněním ženy, která má všechno. Je známá jako Keto královna, jejíž nízkosacharidové recepty mají takový úspěch, že díky nim získala vlastní pořad v televizi. Má také […]
28. května, 2025 Vydejte se s dětmi na průzkum zajímavostí o čokoládě
Putování Čokolády je název knihy, kterou vydalo nakladatelství Grada Publishing, a.s. pod značkou Bambook. Jedná se o populárně-naučnou knihu pro děti, kterou napsala Oleksandra Orlova a […]
21. května, 2025 Pozitivní psychologií k vyššímu sebevědomí
Wladislav Jachtchenko je předním evropským odborníkem na rétoriku a komunikaci. V publikaci 7 klíčů k většímu sebevědomí představuje praktické nástroje, které můžete zapojit do svého […]