Společně s globalizací přicházejí i nové globální trendy a výzvy, které vznikají například v důsledku pandemií nebo politicko-ekonomické situace. Důležitou roli v podnikání začaly hrát i udržitelný rozvoj a rychle probíhající změny v oblasti nových technologií a umělé inteligence.
Tyto změny ovlivňují i marketing, v němž se do popředí dostávají digitální marketing a zákaznická oddělení. Patříte k vlastníkům firem, manažerům, marketingovým pracovníkům, studentům vysokých škol či MBA programů nebo vás strategický marketing jednoduše zaujal a chtěli byste se s ním blíže seznámit? Pokud ano, přečtěte si třetí přepracované a rozšířené vydání knihy Strategický marketing z Nakladatelství Grada.
Tuto publikaci napsali Dagmar Jakubíková a Petr Janeček. Dagmar Jakubíková se specializuje na strategický marketing a marketingové aplikace. je autorkou mnoha učebních textů a odborných článků, absolvovala zahraniční stáže a přednášela na univerzitách v Evropě, Asii i v USA. Petr Janeček se zas věnuje destinačnímu marketingu a managementu. Jeho velkým tématem je i branding v cestovním ruchu. Je nejen autorem a spoluautorem několika článků v odborných časopisech a příspěvků na odborných vědeckých konferencích, ale také řešitelem či spoluřešitelem řady projektů zaměřených na výzkum nebo aplikaci poznatků do praxe.
Kniha je podrobným a uceleným průvodcem v problematice strategického marketingu. Ať už máte otázky týkající se podstaty podnikání, marketingové koncepce, rozvoje, plánování, analýzy, produktové, cenové, komunikační či distribuční politiky nebo zpětné vazby, zde najdete odpovědi. Na začátku každé kapitoly najdete stručné shrnutí jejího obsahu i klíčová slova, díky kterým si uděláte přesnou představu o tom, co se bude na následujících stránkách probírat. I když na sebe jednotlivé části logicky navazují, pomocí shrnutí a klíčových slov si můžete vyhledat pouze kapitoly, které se týkají toho, co aktuálně řešíte.
Publikace se věnuje odborným tématům, ale je psaná srozumitelně, a tak umožňuje dané téma nejen pochopit, ale následně i zapracovat získané poznatky do vašeho podnikání. Nechybí grafy ani tabulky, které názorně zobrazují popisované jevy. Na konci každé kapitoly se nachází seznam klíčových informací, pomocí nichž si v hlavě ukotvíte základy, na které pak můžete plynule navázat při dalším studiu strategického marketingu.
Obálka knihy, Zdroj: grada.cz
Více z LaCultury...
25. června, 2021 Konec marketingu? Svět se mění – a platí to i pro svět marketingu. Doba tradičního marketingu pomalu, ale jistě končí, a stávající postupy přestávají fungovat. Jak tedy oslovit zákazníky v době […]
17. března, 2025 Vždycky zbývá naděje
„Tím, že něco popíráš, to nevyřešíš.“ – citace z knihy, str. 277 –
Co prožívají hluboce se milující manželé, když tragicky přijdou o dospívající dítě? Je vůbec možné se s takto […]
21. února, 2025 ADHD jako výhoda. Může tato porucha pomoct k úspěchu?
Máte vy nebo někdo ve vašem okolí diagnózu ADHD? Možná ji vnímáte jako překážku, která vám komplikuje život. Představte si ale, že by tato diagnóza mohla být vaší tajnou zbraní.
Lidé s […]
5. ledna, 2025 Jak naložit se slovy, která bolí?
Už se vám někdy stalo, že se k vám někdo choval hrubě, a vy jste nevěděli, jak s tím naložit? Styděli jste se vrátit nedovařené jídlo v restauraci nebo se zastat cizího člověka v […]
17. prosince, 2024 Kouzlení: Zázračný hrnek
Pokud hledáte dětskou knížku, která v sobě kombinuje kouzlo, dobrodružství a přátelství, "Kouzlení: Zázračný hrnek" od Daisy Meadowsové je ideální volbou. Tato kniha, druhá v sérii Pixie […]
16. prosince, 2024 Barevné kombinace pro grafiky a designery
Pokud jste grafický designér, datový analytik nebo jen milovník vizuální estetiky, kniha "Barevné kombinace pro grafiky a designéry" od Haruyoshi Naguma je přesně tím nástrojem, který by […]