Svět se mění – a platí to i pro svět marketingu. Doba tradičního marketingu pomalu, ale jistě končí, a stávající postupy přestávají fungovat. Jak tedy oslovit zákazníky v době digitální?
Odpověď je jednoduchá: pomocí sociálních sítí, které se stávají novou formou marketingu. Abyste na nich dosáhli úspěch, musíte se seznámit s jejich algoritmy a pochopit, že organický dosah ubývá a že se zákazníci chtějí aktivně zapojit. Naučte se budovat placené strategie a ovládněte trh!
Jak na to? To zjistíte, když si přečtete knihu Konec marketingu od Carlose Gila, kterou vydává Nakladatelství Grada. Carlos je mezinárodně uznávaný a oceňovaný autor online obsahu, který má s řízením strategií na sociálních sítích několikaleté zkušenosti. Pracoval například pro LinkedIn nebo BMC Software, a tak má spoustu praktických zkušeností, o které se ve své knize může podělit.
Kniha je rozdělená na 12 kapitol, v nichž je téma marketingu na sociálních sítích rozebráno z několika úhlů pohledu. Zaměřují se tak nejen na to, jak poznat své publikum, přimět uživatele k aktivním interakcím či jak pracovat se zmínkami o vaší značce a konkurenci, ale informují také o síle osobnosti a přesvědčování, tricích, které vám pomohou na sociálních sítích uspět a o tom, jak tohle všechno propojit tak, aby vaše prezentace na sítích dokonale fungovala.
Protože je kniha psaná srozumitelně, je vhodná i pro lidi, kteří s marketingem začínají nebo znají pouze základy. Zaujme také ty, co se v oboru pohybují už delší dobu, protože přináší spoustu nových a praktických poznatků i inspirativních rad. Pokud se věnujete nebo chcete věnovat správě sociálních sítích, bude pro vás kniha nepostradatelným pomocníkem. Autor totiž kromě vysvětlování teorie uvádí i spoustu příkladů z praxe, na kterých dokazuje, že to, co tvrdí, opravdu funguje.
Obálka knihy, Zdroj: grada-cz
Více z LaCultury...
30. prosince, 2023 Jak na strategický marketing Společně s globalizací přicházejí i nové globální trendy a výzvy, které vznikají například v důsledku pandemií nebo politicko-ekonomické situace. Důležitou roli v podnikání začaly hrát i […]
10. května, 2025 Komu můžete věřit, když ne vlastnímu manželovi?
Emma sní o velké rodině, ale po manželově nehodě začne propadat beznaději. Aby nalezla útěchu a navázala kontakt s lidmi s podobným trápením, vypraví se na setkání skupiny pro truchlící. […]
9. května, 2025 Vzpomínky plné vůní
„Možná mě nebudeš moct vždycky následovat, ale alespoň budeme mít na co vzpomínat.“ – citace z knihy, str. 233 –
„Vzpomínky plné vůní“ z produkce nakladatelství Cosmopolis je […]
10. dubna, 2025 Jak řídit digitální projekty
Firmy hledají způsoby, jak modernizovat své procesy, zefektivnit služby nebo udržet krok s online světem. Ať už jde o nové webové aplikace, interní systémy, e-shopy či komplexní […]
4. dubna, 2025 Praktický průvodce transformačním koučinkem a sebekoučinkem
Hledáte praktický návod, jak překonat své limity, dosáhnout svých cílů a skutečně změnit svůj život? Pak je kniha "Praktický průvodce transformačním koučinkem a sebekoučinkem" od Radky […]
29. března, 2025 Poslední dračí král hledá nevěstu. Dokáže zachránit svůj rod?
Dračí král z království Avalier vyšle královskou gardu, aby pro něj našla nevěstu. Osmnáctiletá Arwen se se o tuto událost nezajímá. Musí se postarat o matku a sestru a navíc ani nemá v […]
27. března, 2025 Boj o krásu
Nový román oblíbené britské autorky Gil Paulové „Boj o krásu“ z produkce nakladatelství Metafora přináší napínavý příběh o nesvárech mezi dvěma ženami, jež svůj život zasvětily kráse a […]
17. března, 2025 Vždycky zbývá naděje
„Tím, že něco popíráš, to nevyřešíš.“ – citace z knihy, str. 277 –
Co prožívají hluboce se milující manželé, když tragicky přijdou o dospívající dítě? Je vůbec možné se s takto […]