Jak na strategický marketing

Strategicky marketing
Obálka knihy, Zdroj: grada.cz

Společně s globalizací přicházejí i nové globální trendy a výzvy, které vznikají například v důsledku pandemií nebo politicko-ekonomické situace. Důležitou roli v podnikání začaly hrát i udržitelný rozvoj a rychle probíhající změny v oblasti nových technologií a umělé inteligence. 

Tyto změny ovlivňují i marketing, v němž se do popředí dostávají digitální marketing a zákaznická oddělení. Patříte k vlastníkům firem, manažerům, marketingovým pracovníkům, studentům vysokých škol či MBA programů nebo vás strategický marketing jednoduše zaujal a chtěli byste se s ním blíže seznámit? Pokud ano, přečtěte si třetí přepracované a rozšířené vydání knihy Strategický marketing z Nakladatelství Grada.

Tuto publikaci napsali Dagmar Jakubíková a Petr Janeček. Dagmar Jakubíková se specializuje na strategický marketing a marketingové aplikace. je autorkou mnoha učebních textů a odborných článků, absolvovala zahraniční stáže a přednášela na univerzitách v Evropě, Asii i v USA. Petr Janeček se zas věnuje destinačnímu marketingu a managementu. Jeho velkým tématem je i branding v cestovním ruchu. Je nejen autorem a spoluautorem několika článků v odborných časopisech a příspěvků na odborných vědeckých konferencích, ale také řešitelem či spoluřešitelem řady projektů zaměřených na výzkum nebo aplikaci poznatků do praxe.

Kniha je podrobným a uceleným průvodcem v problematice strategického marketingu. Ať už máte otázky týkající se podstaty podnikání, marketingové koncepce, rozvoje, plánování, analýzy, produktové, cenové, komunikační či distribuční politiky nebo zpětné vazby, zde najdete odpovědi. Na začátku každé kapitoly najdete stručné shrnutí jejího obsahu i klíčová slova, díky kterým si uděláte přesnou představu o tom, co se bude na následujících stránkách probírat. I když na sebe jednotlivé části logicky navazují, pomocí shrnutí a klíčových slov si můžete vyhledat pouze kapitoly, které se týkají toho, co aktuálně řešíte.

Publikace se věnuje odborným tématům, ale je psaná srozumitelně, a tak umožňuje dané téma nejen pochopit, ale následně i zapracovat získané poznatky do vašeho podnikání. Nechybí grafy ani tabulky, které názorně zobrazují popisované jevy. Na konci každé kapitoly se nachází seznam klíčových informací, pomocí nichž si v hlavě ukotvíte základy, na které pak můžete plynule navázat při dalším studiu strategického marketingu.

Strategicky marketing
Obálka knihy, Zdroj: grada.cz

Více z LaCultury...

  • Konec marketingu?25. června, 2021 Konec marketingu? Svět se mění – a platí to i pro svět marketingu. Doba tradičního marketingu pomalu, ale jistě končí, a stávající postupy přestávají fungovat. Jak tedy oslovit zákazníky v době […]
  • Secreat of Prague6. července, 2024 Secreat of Prague "Secret of Prague" od Davida Černého je skvělý průvodce, který odhaluje méně známé příběhy a tajemství Prahy a - to pozor - v angličtině. Tato kniha je ideální nejen jako dárek pro vaše […]
  • Česká démonologie4. července, 2024 Česká démonologie Přiznejte se, kdo se kdy nebál Erbenových postaviček z básnické sbírky „Kytice“? Vůbec tomu nenapomohlo ani zfilmování některých z příběhů, z kterých prostě musela naskočit husí kůže […]
  • Ochránci jednorožců3. července, 2024 Ochránci jednorožců "Ochránci jednorožců: Mapa ztracených jednorožců" je kouzelný a napínavý příběh, který malé čtenářky zavede do fantastického světa plného dobrodružství a magie. Cerrie Burnellová […]
  • Záhadné zmizení. Dvě sestry. Tajemství, která rozdělují30. června, 2024 Záhadné zmizení. Dvě sestry. Tajemství, která rozdělují Nora a Sophie jsou sestry, které jsou ve všem naprosto odlišné. Nora je o rok starší než Sophie. Je chytrá, vzdělaná, pracovitá a také dost introvertní. Sophie je velmi společenská a […]
  • Prestaňte nudit. Začněte bavit!25. června, 2024 Prestaňte nudit. Začněte bavit! Myslíte si, že jste vtipní? A myslí si to i vaše okolí? Dobrou zprávou je, že vtipný může být každý. I vy! Humor se dá naučit.   Stejně jako dobrý příběh má i legrace svá pravidla. […]
  • Logopedická cvičení u afázie a kognitivních poruch18. června, 2024 Logopedická cvičení u afázie a kognitivních poruch "Logopedická cvičení u afázie a kognitivních poruch" je praktická publikace zaměřená na podporu řečových a kognitivních schopností u osob s afázií, demencí a dalšími kognitivními deficity. […]
  • Trhy31. května, 2024 Trhy Kniha "Trhy: Měnová politika pro nadšence a investory" od Dominika Stroukala a Jana Berky vydaná nakladatelstvím GRADA, je fascinující a přístupný průvodce světem financí, měnové politiky […]
  • Bude královnou. Ať to stojí cokoliv30. května, 2024 Bude královnou. Ať to stojí cokoliv Gruoch, dceři vyhoštěného krále, bylo v dětství předpovězeno, že se stane královnou Alby. Její zaslíbení Duncanovi, dědici trůnu, toto proroctví zdánlivě potvrzuje. Gruoch opustí svůj […]
  • Strašlivé prokletí. Tentokrát je to ale princ, kdo potřebuje zachránit28. května, 2024 Strašlivé prokletí. Tentokrát je to ale princ, kdo potřebuje zachránit Země rudě rozkvete krví, růžemi a válkou. Princovo srdce se stane zkázou, nebo spásou. Jeho volba nás může všechny zachránit. Jeho nevěsta – na té to všechno závisí! Tak zní proroctví, […]
  • 30denní plán na posílení středu těla26. května, 2024 30denní plán na posílení středu těla Knížka "30denní plán na posílení středu těla: Žít déle, cítit se lépe" od Anabel Murchisonová představuje komplexní přístup k posílení core svalů, který přináší čtenářům jednoduché, ale […]
  • Osm hodin. Šest přátel. Jeden snajpr25. května, 2024 Osm hodin. Šest přátel. Jeden snajpr Red Kennyová vyrazí o jarňácích s kamarády na road trip. Jen ona, její nejlepší kamarádka Maddy se svým starším bratrem Oliverem, Oliverova holka Reyna, kamarád ze školy Simon a Arthur, […]

"Nikdy nejsi moc starý na to, abys mohl začít znovu snít nebo se vydat za dalším cílem." C.S. Lewis