Jak na strategický marketing

Strategicky marketing
Obálka knihy, Zdroj: grada.cz

Společně s globalizací přicházejí i nové globální trendy a výzvy, které vznikají například v důsledku pandemií nebo politicko-ekonomické situace. Důležitou roli v podnikání začaly hrát i udržitelný rozvoj a rychle probíhající změny v oblasti nových technologií a umělé inteligence. 

Tyto změny ovlivňují i marketing, v němž se do popředí dostávají digitální marketing a zákaznická oddělení. Patříte k vlastníkům firem, manažerům, marketingovým pracovníkům, studentům vysokých škol či MBA programů nebo vás strategický marketing jednoduše zaujal a chtěli byste se s ním blíže seznámit? Pokud ano, přečtěte si třetí přepracované a rozšířené vydání knihy Strategický marketing z Nakladatelství Grada.

Tuto publikaci napsali Dagmar Jakubíková a Petr Janeček. Dagmar Jakubíková se specializuje na strategický marketing a marketingové aplikace. je autorkou mnoha učebních textů a odborných článků, absolvovala zahraniční stáže a přednášela na univerzitách v Evropě, Asii i v USA. Petr Janeček se zas věnuje destinačnímu marketingu a managementu. Jeho velkým tématem je i branding v cestovním ruchu. Je nejen autorem a spoluautorem několika článků v odborných časopisech a příspěvků na odborných vědeckých konferencích, ale také řešitelem či spoluřešitelem řady projektů zaměřených na výzkum nebo aplikaci poznatků do praxe.

Kniha je podrobným a uceleným průvodcem v problematice strategického marketingu. Ať už máte otázky týkající se podstaty podnikání, marketingové koncepce, rozvoje, plánování, analýzy, produktové, cenové, komunikační či distribuční politiky nebo zpětné vazby, zde najdete odpovědi. Na začátku každé kapitoly najdete stručné shrnutí jejího obsahu i klíčová slova, díky kterým si uděláte přesnou představu o tom, co se bude na následujících stránkách probírat. I když na sebe jednotlivé části logicky navazují, pomocí shrnutí a klíčových slov si můžete vyhledat pouze kapitoly, které se týkají toho, co aktuálně řešíte.

Publikace se věnuje odborným tématům, ale je psaná srozumitelně, a tak umožňuje dané téma nejen pochopit, ale následně i zapracovat získané poznatky do vašeho podnikání. Nechybí grafy ani tabulky, které názorně zobrazují popisované jevy. Na konci každé kapitoly se nachází seznam klíčových informací, pomocí nichž si v hlavě ukotvíte základy, na které pak můžete plynule navázat při dalším studiu strategického marketingu.

Strategicky marketing
Obálka knihy, Zdroj: grada.cz
Rate this post

Více z LaCultury...

  • Konec marketingu?25. června, 2021 Konec marketingu? Svět se mění – a platí to i pro svět marketingu. Doba tradičního marketingu pomalu, ale jistě končí, a stávající postupy přestávají fungovat. Jak tedy oslovit zákazníky v době […]
  • Transgenerační přenos: trauma a odolnost23. února, 2024 Transgenerační přenos: trauma a odolnost Grada uvedla v roce 2023 na trh významnou publikaci v oboru psychologie zaměřenou na způsoby a podoby přenosu životních zkušeností, zvláště těch traumatických, do dalších generací. Kniha […]
  • Kvůli reportáži předstírala šílenství a nechala se zavřít do blázince. Dokáže přežít a dostat se zpátky na svobodu?22. února, 2024 Kvůli reportáži předstírala šílenství a nechala se zavřít do blázince. Dokáže přežít a dostat se zpátky na svobodu? Když Růžin otec zemře, z jejího života se stane peklo. Nový matčin manžel ničí celou rodinu a ani po rozvodu se jejich situace nevylepší. Jednoho dne při čtení novin Růža narazí na článek, […]
  • Malá traumata. Jak nás ovlivňují?20. února, 2024 Malá traumata. Jak nás ovlivňují? Máte někdy pocit, že svůj život nežijete, ale jen přežíváte? Možná je to důsledek takzvaných malých traumat - nahromaděných psychických šrámů, jizev a modřin. Tyto zážitky utvářejí váš […]
  • Matka, ochránkyně nebo lhářka?15. února, 2024 Matka, ochránkyně nebo lhářka? Liv a její autistický syn Adrian, který miluje všechno, co souvisí s letadly, žijí nenápadný život v norském městečku Sandetfjord. S nikým se nestýkají, nikam nechodí a veškerý volný čas […]
  • Ulice aneb Inspirativní městské třídy světových metropolí9. února, 2024 Ulice aneb Inspirativní městské třídy světových metropolí "Ulice: Inspirativní městské třídy světových metropolí" od architekta Aleše Dominika je fascinujícím průvodcem do srdce městských prostor, které nás obklopují a tvoří podstatnou část […]
  • Rozvoj dětské řeči7. února, 2024 Rozvoj dětské řeči "Rozvoj dětské řeči - Aktivity s básničkami" od autorky Zuzany Pospíšilové je zářivý průvodce, který rodičům a pedagogům nabízí cenné nástroje pro podporu vývoje řeči u dětí. Tato kniha je […]
  • Komunikace a prezentace26. ledna, 2024 Komunikace a prezentace Jako nový vedoucí pracovník na sobě pociťuji nutnou potřebu zapracovat na svém mluveném projevu. Součástí zdokonalování není jen běžná komunikace s podřízenými kolegy, ale také schopnost […]
  • Vojenská letadla – omalovánky s informacemi19. ledna, 2024 Vojenská letadla – omalovánky s informacemi Nadšence military a letadel (a jejich rodinné příslušníky) by mohlo zajímat, že nakladatelský dům GRADA Publishing vydal velkoformátovou publikaci Vojenská letadla. Trochu netypicky se […]
  • Naučte se vydekorovat své domácí pečení11. ledna, 2024 Naučte se vydekorovat své domácí pečení Nakladatelství GRADA vydalo publikaci Cukrářské zdobení, v níž polská cukrářka Klaudia Puchalka poskytuje třiašedesát nápadů, jak kreativně ozdobit doma pečené dorty, buchty a […]
  • Diář Zahradkářův rok9. ledna, 2024 Diář Zahradkářův rok Jestli ještě stále nemáte diář na nadcházející nový rok a nadto patříte mezi beznadějně zaláskované zahrádkáře, a ještě lépe, věčné zahrádkářské začátečníky, pak doporučuji pořídit si […]
  • Atlas rostlin: Kvetoucí byliny6. ledna, 2024 Atlas rostlin: Kvetoucí byliny "Atlas rostlin: Kvetoucí byliny" od autora Kremera P. Bruna je skvělým průvodcem pro všechny milovníky přírody, kteří chtějí lépe porozumět kvetoucím rostlinám. Tato kniha nabízí kompaktní […]

"Nikdy nejsi moc starý na to, abys mohl začít znovu snít nebo se vydat za dalším cílem." C.S. Lewis