Zajímá vás marketing a chcete zjistit, jak můžete využít technologie k uspokojení potřeb zákazníků a docílit globálních změn? Nahlédněte do budoucnosti, která se bude nést ve znamení zážitků, pusťte se do znovuobjevení marketingových základů s nástupem metamarketingu a nechte se jím provést těmi nejlepšími z oboru.
Philip Kotler, který je jednou ze špičkových a nejznámějších autorit v oboru marketingu, Hermawan Kartajaya, zakladatel Asijské marketingové federace, Asijského výboru pro malé podniky a Světového marketingového fóra, a Iwan Setiawan, marketingový konzultant s dvacetiletou praxí, spojili své síly a napsali knihu, v níž vás zavedou do nové doby – doby metamarketingu.
Kniha nese název Marketing 6.0 a v českém překladu ji vydalo Nakladatelství Grada.
Kniha je rozdělena na 3 části. První z nich vás uvede do světa metamarketingu, seznámí vás se specifikami generace Z a generace alfa, představí vám pět mikrotrendů na cestě k metamarketingu a ukáže, jak propojit fyzické a digitální prostředí v imerzivní zážitek. Druhá část se věnuje technologickým nástrojům a takzvané prodloužené realitě a nastiňuje, jak budou vypadat sociální média v budoucnosti. Poslední část se zaměřuje na zákaznickou zkušenost, konkrétně na poskytování zážitků pro všech pět smyslů, interakce mezi člověkem a strojem a experimentování se zapojením nové generace.
Autoři píšou srozumitelně a nabízejí spoustu příkladů z praxe. Tyto příklady se však týkají hlavně velkých mezinárodních společností, zatímco malé a střední firmy jsou zcela opomíjeny. I tak je ale kniha inspirativním čtením, ze kterého můžete čerpat nápady pro svou vlastní marketingovou praxi. Pokud patříte přímo mezi marketéry, inzerenty nebo tvůrce obsahu, je pro vás tato publikace takřka povinným čtením. Seznámí s novými trendy a nastíní, jak by mohl (a pravděpodobně bude) vypadat marketing v budoucnosti.
Marketing 6.0, Zdroj: grada.cz
Budoucnost ve znamení zážitků. Pusťte se do znovuobjevení marketingových základů s nástupem metamarketingu a nechte se jím provést těmi nejlepšími z oboru. V nové publikaci autor knihy slavný propagátor „4P marketingu“ Philip Kotler vysvětluje, jak mohou marketéři využít technologie k uspokojení potřeb zákazníků a docílit globálních změn. V nové době metamarketingu autor objasňuje způsob, jak integrovat vývoj technologických a obchodních modelů s dramatickými posuny ve spotřebitelském chování, ke kterým došlo v posledním desetiletí. Dozvíte se, jaké jsou stavební kameny metamarketingu, jaké technologie denně používají generace Z a generace Alfa. Objasní vám, jak vstoupit do metaverze a rozšířené reality, a informuje o potenciálních překážkách a jejich řešení pro vytvoření interaktivnějšího a intenzivnějšího zážitku. Kniha je určena pro manažery, vedoucí pracovníky, členy představenstev a další vedoucí pracovníky, kteří se snaží udržet si náskok v době, kdy se jim marketingové prostředí doslova mění pod rukama. Tato publikace je současně nepostradatelná pro novou generaci marketérů, inzerentů, tvůrců obsahu a dalších odborníků.
Více z LaCultury...
26. ledna, 2024 Komunikace a prezentace Jako nový vedoucí pracovník na sobě pociťuji nutnou potřebu zapracovat na svém mluveném projevu. Součástí zdokonalování není jen běžná komunikace s podřízenými kolegy, ale také schopnost […]
30. prosince, 2023 Jak na strategický marketing Společně s globalizací přicházejí i nové globální trendy a výzvy, které vznikají například v důsledku pandemií nebo politicko-ekonomické situace. Důležitou roli v podnikání začaly hrát i […]
28. prosince, 2022 Tinnitus: řešení existuje! "Na tinnitus neexistuje žádný lék ani jiný podpůrný prostředek. Skutečnost, že tuto poruchu sluchu nelze takto odstranit, lze ovšem jen těžko přijmout."
- citace z knihy, str. 39 -
Kniha […]
25. června, 2021 Konec marketingu? Svět se mění – a platí to i pro svět marketingu. Doba tradičního marketingu pomalu, ale jistě končí, a stávající postupy přestávají fungovat. Jak tedy oslovit zákazníky v době […]
9. června, 2025 Tchýně
„Některé věci, které člověk řekl, už nejdou vzít zpátky.“ – citace z knihy, str. 255 –
Švédská autorka a novinářka Moa Herngren přichází v pořadí s druhým veleúspěšným románem o […]
5. června, 2025 Královna a jednorožec
Vstupte do světa, kde magie není jen slovo, ale živoucí realita, a kde odvaha mladé dívky může změnit osud celého království. „Královna a jednorožec“ od Kamilly Benkové je fascinujícím […]
2. června, 2025 Na západ po stopách císařovny Sisi
Oblíbená císařovna Sisi milovala cestování. Ráda poznávala nová místa, a to nejen v zemích, ve kterých vládla, ale i za jejich hranicemi.
Poznejte Sisina oblíbená místa na ostrovech […]
1. června, 2025 Myslela si, že ji potkala náhodou. Mýlila se
Charlotte je ztělesněním ženy, která má všechno. Je známá jako Keto královna, jejíž nízkosacharidové recepty mají takový úspěch, že díky nim získala vlastní pořad v televizi. Má také […]
28. května, 2025 Vydejte se s dětmi na průzkum zajímavostí o čokoládě
Putování Čokolády je název knihy, kterou vydalo nakladatelství Grada Publishing, a.s. pod značkou Bambook. Jedná se o populárně-naučnou knihu pro děti, kterou napsala Oleksandra Orlova a […]